fbpx

Teemahommik iduettevõtetele: miks ja kuidas kasutada neuro-UXi

  • 22.08.19
  • 10:00 - 12:00
  • Tehnopol soovitab

Tehnopol Startup Incubator, Mäealuse 2/1, UK Lounge

Klientide tagasiside olulisust äriidee valideerimisel ning toote disainimisel ja arendamisel ei panda enam tõenäoliselt kahtluse alla üheski iduettevõttes. Küsimus on pigem selles, kuidas tagasisidet kõige efektiivsemalt koguda, nii et selle põhjal klientide käitumisest aru saada ja seda usaldusväärselt ennustada.

Lisaks traditsioonilistele kasutajauuringutele, nagu näiteks fookusgrupp-uuring, küsitlus, intervjuud jne on aina enam kanda kinnitamas neuroteaduslikud meetodid, mis võimaldavad koguda infot kliendi alateadlike reaktsioonide kohta.

Neurouuringutega saab jälgida inimeste vahetut emotsionaalset reaktsiooni turundusmaterjalidele, toodetele, sõnumitele, maandumislehtedele, võimaldades sealjuures ligipääsu infole, mida kasutajatestid, fookusgrupi intervjuud jm traditsioonilised meetodid ei suuda tuvastada. Niisiis aitavad neurouuringud mõista ja ennustada võimaliku kliendi ostuotsust enne müügitegevust või turunduskampaaniat.

SEMINAR ON SINU JAOKS, KUI SULLE PAKUB HUVI:

  • Mis on neuro-UX ja neuroturundus
  • Kuidas neurouuringud aitavad iduettevõttel oma toodet/teenust arendada ning (tulevasi) kliente paremini tundma õppida
  • Millised on erinevad neurouuringute metoodikad/tehnikad ja millist infot saab neid kasutades koguda

Teemahommik toimub Tehnopoli UK Lounge seminariruumis (Mäealuse 2/1, 2. korrus)

REGISTREERIMINE

Seminar on tasuta. Kohtade arv on piiratud, registreeri end palun siin:
https://blog.twn.ee/et/neuroturundus-registreerimine

PILOOTPROJEKT

Seminarile järgneb pilootprojekt, kuhu valime välja kaks iduettevõtet, kes projekti käigus saavad:

  • sügavamaid teadmisi neuroteaduse valdkonnast ja digitehnoloogiate abil testimise alaseid teadmisi
  • võimaluse enda toodet testida kasutatavuse spetsialistide abiga oma teenuse või toote edendamiseks vahetut ja teaduspõhist neurouuringutel põhinevat tagasisidet testitavatelt
  • võimaluse avastada elemendid, mis tekitavad kasutajates kas meeldivaid või ebameeldivaid reaktsioone

Seminar on osa programmist “Eesti iduettevõtluse ökosüsteemi arendamine ja iduettevõtjate arenguprogrammid 2019“

Programmi eesmärgiks on terviklike väärtuspakkumiste kaudu leevendada iduettevõtluse ökosüsteemis esinevaid kitsaskohti, mis takistavad iduettevõtjate/ potentsiaalsete iduettevõtjate ja/või ökosüsteemi kui terviku arengut.

Seminari viiakse läbi Euroopa Regionaalarengu Fondi kaudu Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi käskkirjaga programmi „Toetuse andmise tingimused iduettevõtluse hoogustamiseks ehk Startup Estonia“ raames.

Programmi viib Startup Estonia programmi raames ellu KredEx.

Vaata ka Facebooki üritust siit.

Ole kursis põnevate innovatsiooniuudistega

Meie partnerid