Brändikoolitus

Registreeri kursusele!

Koolitajad: Tiina Hiob, BFMi reklaamiteooria lektor ja Kadri Kiigema, TLÜ turundusjuht

Sihtgrupp:

  • Turundajad, kes soovivad teha inimnäolisemat​ ​turundust
  • Personalitöötajad, kes soovivad leida uusi​ ​sobivaid​ ​töötajaid
  • Juhid, kes soovivad ühtselt hingavamat ja pühendunumat​ ​meeskonda
Eesmärk:
  • Õppida kujundama organisatsiooni brändi klientide, partnerite ja uute potentsiaalsete töötajate silmis, olla atraktiivne tööandja.
  • Omada ülevaadet, kuidas uurida, kes ja mida ettevõttest arvab ning kus uuringutulemusi kasutada.
  • Osata kaasata töötajaid brändisaadikutena turundamisse ja mainekujundusse.
Sisu:
  • Bränd, maine, kuvand. Sissevaade tööandjabrändi.
  • Juhi kuvand kui ettevõtte või organisatsiooni maine ja kuvandi kujundaja.
  • Töötajad kui brändisaadikud turunduses ja mainekujunduses.
  • Brändi antropomorfsus. Arhetüüpidele toetuvad brändid.
  • Brändiuuringud.
  • Tööandja vaade brändingule.
Õpiväljundid:
Osaleja on õppinud nägema ja tundma oma organisatsiooni kui brändi, selle inimnäolisust ja tähendust nii tänase kui homse töötaja silmis.

Tellimusel pakume*: 
1. Arendusprojekt (uuring, konsultatsoon, koolitus) ettevõte brändi uuendamiseks 
2. Koolitus töötajate kaasamiseks turundustegevustesse ehk töötajad kui brändisaadikud

Koolituse hind: 150 eurot (hind koos käibemaksuga)

Toimumiskoht: Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituut (BFM),
Tallinna Ülikool, NOVA hoone, Narva mnt 27