Silvia Carteri digiturunduse ja -strateegia töötuba Tehnopolis

12. juunil kell 10 tuleb Tehnopoli Startup Inkubaatorisse kõnelema Silvia Carter digiturundusest ja digistraategiast. Iga startupi arengu jaoks on välisturule sisenemine oluliseks pöördeks ning digiajastul on selleni jõudmiseks tähtis tugev strateegia, kus veebikampaaniate ja sotsiaalmeedia kaudu võib enda tuntust kasvatada peaaegu üleöö.

Kuidas luua digilahendustel põhinev müügistrateegia, mis toetab sinu startupi ekspordi kasvu? Kuidas kohandada oma veebilehte ja SEO otsisõnu? Kuidas kasutada rahvusvahelist sotsiaalmeediat enda startupi kasuks? Mis on inbound marketing ja millist väärtust toodab sinu startup tegelikult?

Need on ainult mõned küsimused, millele aitab vastata turundusguru Silvia Carter, kes on juhtinud rahvusvahelist agentuuri To Web Or Not To Web üle kümne aasta.

Kogenud turundajana on ta pühendanud osa karjäärist startupide nõustamisele, jagades soovitusi nii mitmes Euroopa kiirendis, kui ka praktiliste töötubade raames.

Lisaks poolepäevasele seminarile on kuuel kiiremal startupil võimalus 1-1 mentorpooltunniks, kus Carter keskendub juba täpsemalt sinu startupile.

Oled kindel tulija? Registreeri end siin, sest kohad on piiratud!

Tehnopoli ja Startup Inkubaatori klientidele on üritus tasuta. Teistele päevase töötoa pilet 70€+KM.

Päevakava:
10:00 - Päeva sissejuhatus 
10:15 - 1. samm: Ettevalmistus
11:45 - Lõunapaus
12:15 - 2. samm: Teostus
13:30 - Kohvipaus
13:45 - 3. samm: Tõus
14:30 - Päeva kokkuvõte
15:00-18:00 - 30-minutilised üks-ühele kohtumised

Lisainfo: kirjuta Startup Inkubaatori kogukonnajuhile Triinule (triin.ilves@tehnopol.ee)