Maailma parimad kampaaniad tervishoiukommunikatsioonis

lh2016_header

Kuidas sünnivad head reklaamid ja kampaaniad? Mis on nende taga, kuidas inimesteni jõutakse? Mis on see, mis teeb ühest kampaaniast parema kui teise?

 

Tule tutvu maailma parimate kommunikatsioonipraktika näidetega tervishoiu valdkonnas. Seminaril vaatame ja analüüsime Lions Health 2016 turunduskampaaniaid. Avame tagamaid ja arutame võimalusi, kuidas ise samu tehnikaid ja mõtteid ära kasutada.

Võidutöid kommenteerib ja arutelu juhib tervisevaldkonna loovkommunikatsiooni ekspert  Madis Sein, Wellmark Health.

Lions Health on Cannes'is toimuv maailma juhtiv tervishoiuvaldkonna loovusfestival, mida külastavad igal aastal tuhanded külastajad. Lions Health festivali moto on – Elumuutev loovus.

Northern Lights Group on Cannes Lions Festivali ametlik esindaja Eestis.


Osalemine tasuta Connected Health klastri ja Tehnopoli teenuslepingu klientidele (sh inkubatsiooniettevõtted). Teistele 30€ +km osaleja.

 

Registreerumine teenused@tehnopol.ee hiljemalt 30.jaanuariks.

 

logo

lh2016_logo

Registreeru