Tehnopol X Feelingstream X Telia: Terje Ennomäe ja Ulla Kattai-Aav räägivad tehisintellektist klienditeeninduses

Selles Tehnopoli taskuhäälingu osas uurib Tehnopoli äriarenduse juht Martin Goroško Feelingstreami kaasasutajalt Terje Ennomäelt ja Telia klienditeeninduse arenduse juhilt Ulla Kattai-Aavilt tehisintellekti kasutamise ja arendamise kohta Telia klienditeeninduse näitel.

Feelingstream ja Telia teevad koostööd pannes tehisintellekt klienditeeninduse kaudu ettevõtte heaks tööle. Tehisintellekti ehk AI teema äärmiselt põnev ja paljude jaoks ka seni veel pigem võõras teema, mistõttu seda teemat taskuhäälingu vormis lahkamegi.

Mida teha, kui ühest uuringust nähtub, et lausa 80% kliendikõnedest kategoriseeritakse teema “Muu” alla? Mitmel protsendil kliendikõnedest ei öelda klientidele “Tere!” või “Nägemist!”? Kuidas neile ja paljudele teistele küsimustele ja mustritele tuginedes paremini arendada ettevõtte müügitegevusi?

Tehnopol · Feelingstream x Telia, Terje Ennomäe ja Ulla Kattai-Aav räägivad tehisintellektist

Meie partnerid

Ole kursis põnevate innovatsiooniuudistega