Disainmõtlemine aitab mõista klienti ning eristuda konkurentidest

Hiljuti Teaduspargis Tehnopol esinenud Helmese disainijuht Mikk Tasa tegi huvitava ettekande sellest, mis asi on disainmõtlemine, miks see on oluline ning kuidas saaksid sina seda oma ettevõttes kasutada. 

Mikk tõi välja, et disainmõtlemine on eelkõige kliendikeskne lähenemine, mis aitab näha tema tõelisi murekohti ning seeläbi leida neile parim võimalik lahendus. Asetades end kliendi kingadesse, on tarvis empaatilisust ja teadlikkust ning veidikene oskusi, mille tulemusel saab klient oma tööd teha palju efektiivsemalt, hoides kokku ka aega. Kuidas ettevõte ise saaks oma kliendile parimat kasutajakogemust pakkuda, loe Miku kirjutatud artiklist, kus ta tutvustab kasulikku tööriista “design awareness gap” ning kuidas seda kasutada.

Enne ürituse algust haarasime aga Mikul varrukast ning uurisime kaamerate ees, mida inimesed ekslikult arvavad, et disainmõtlemine on, miks on see just Design Thinking ja mitte Design Doing ning kes on tema eeskuju disainmõtlemise valdkonnast. Vaata videost!

Meie partnerid

Ole kursis põnevate innovatsiooniuudistega