Influencer turundus – kuidas see toimib ja miks seda kasutada?

4. novembril kell 10-11 toimub veebiseminar ’’Influencer turundus’’, mille raames annab sellest põnevast turunduse formaadist ülevaate eestlane, kes töötab kaugel Singapuris.

Siim Säinas on sotsiaalmeedia valdkonnas töötanud 11 aastat. Sellesse aega on jäänud töö 170 brändiga, üle 1500 turu-uuringu, strateegia ja turundusefektiivsuse mõõtmisprojekti. Siim on töötanud brändidega nagu Pepsi, Intel, H&M, VISA ja Google. Koostöös WFAga (World Federation of Advertisers) on ta loonud meetodi, kuidas suurtele brändidele sotsiaalmeedias autentseid tarbijakommuune kasvatada, seda analüüsimeetodit kasutatakse Omnicomi ja WPP gruppides tänaseni. Hetkel on ta turu-, sotsiaal- ja arvamusuurijate liikmesorganisatsiooni ESOMAR liige.

Täpsem info ja registreerimine: https://www.koda.ee/et/sundmused/hommikuseminar-influencer-turundus

Meie partnerid

Ole kursis põnevate innovatsiooniuudistega