Kuidas kaasaegsed makselahendused internetis aitavad ettevõtte käivet kasvatada?

Teaduspargi Tehnopol hea partner EveryPay kirjutab oma kodulehel, kuidas kaasaegsed makselahendused internetis aitavad ettevõtte käivet kasvatada. Ettevõtte edukus sõltub paljudest teguritest. Üks olulisemaid mõjutajaid on ettevõtte poolt pakutavad makselahendused, kuna selle kasutusmugavus määrab suuresti, kas klient teenust kasutama hakkab või toodet uuesti osta soovib.

Lisaks on sujuv maksete kogumine hädavajalik välisturgudele laienemiseks ning üheks lüliks ettevõtte äriprotsesside automatiseerimisel ja kaasajastamisel. Tegu on jätkusuutlikult äri toetava protsessiga, kuna mida rohkem makseid ettevõtte kliendid teevad, seda enam äri kasvab.

Automaatsed maksed on üks viisidest, kuidas muuta ettevõtte ärimudel kaasaegsemaks ning seeläbi konkurentidega sammu pidada. Elades IoT (asjade internet) ajastul on tähtsal kohal erinevate protsesside automatiseerimine, sealhulgas maksete haldamine ja arveldamine automaatselt.

Kasutajasõbralik makselahendus – kaasaegse ettevõtte tunnus

Kui pangalingi ajastu hakkab vaikselt langema, siis kaardimakse internetis ning eelkõige mobiilis ja nutiseadmetes on jõudmas populaarsuse tippu. Kaardimakse on kõige universaalsem ja enim võimalusi pakkuv makselahendus maailmas. Kaardimakse kasvule on aidanud kaasa perioodiliste teenuste ja jagamismajanduse (subscription and sharing economy) populariseerumine. Perioodiliste teenuste eest tasumine (Netflix) või nähtamatud maksed äpis teenuse osana (Taxify, Uber) põhinevad peamiselt just kaardimaksete automatiseerimisel.

E-kaubanduse kasv

Iga aastaga kasvav e-kaubandus on suure hoo sisse saanud ka Eestis: meie tarbijad valivad üha enam oma ostukohaks veebikeskkonna ja prognooside järgi kasvab see trend jõudsalt ka lähiaastatel. E-kaubanduse kaarditehingute kasvu näitavad ka Eesti Panga andmed, kus on märgatavat tõsu näha nii käibe kui tehingute arvu kasvus. Kaupmehel on käes põnev aeg: tuleb rajada tõeliselt hästi toimiv e-keskkond, mis lubaks ka üldisest e-kaubanduse kasvust kasu saada.

Statistika näitab, et inimesed kasutavad aina enam mobiiltelefoni ning mitte üksnes suhtlemiseks, vaid erinevate teenuste tarbimiseks ning ostude tegemisel, olgu selleks tavalised e-poe ostud, igakuised kindlustuse maksed või  ostud mobiilse rahakotiga (mTasku) tavapoes, mistõttu maksete tegemine peab olema lihtne või praktiliselt nähtamatu ka mobiilsetes seadmetes. Sageli piisab kaardiandmete ühekordsest salvestamisest ning edaspidi saab kaupu ja teenuseid osta juba kiirelt mõne klikiga.

Lingipõhine makse – LinkPay

EveryPay LinkPay on mugav tööriist erinevat tüüpi ettevõtetele võimaldades online-kaardimakseid vastu võtta ilma IT poolse arenduseta või isegi ilma veebileheta. LinkPay toode võimaldab EveryPay portaalis kirjeldada soovitud makseandmed, mille alusel luuakse link, mida saab saab klientidele lihtsasti jagada  e-maili, sõnumi, QR-koodi või muu suhtlusvahendi teel. Lisaks toetab LinkPay nii ühekordseid kui ka korduvaid makseid.

Braintree või EveryPay?

Maksesüsteemi lahenduse pakkujaid on mitmeid. Vaatleme siinkohal ühte tuntumat maksesüsteemi teenuste pakkujat Braintree’d ning Eesti enda lahendust – EveryPay’d. Nii Braintree kui ka EveryPay omavad häid eeliseid: maksete tühistamise ja  tagastamise võimalus; eelautoriseering; kaardiandmete salvestamise funktsionaalsus, et võimaldada kiiremaid ja automatiseerituid makseid, garanteeritud arveldus; ebaõnnestunud makse uuesti algatamine.

Loe edasi siit.

(Allikas: EveryPay koduleht)

Meie partnerid

Ole kursis põnevate innovatsiooniuudistega