Kuidas luua startup brändi?

Väitega „On teaduslikult tõestatud, et…“ võivad alata paljud lubadused, kuid päris professorid päris ülikoolist suudavad seletada lahti ka keerulisemad mudelid. Nõnda ka brändide puhul: kõigepealt positsioneeri, anna brändilubadus ja seejärel mõõda!

„Startup ettevõtte brändi on tegelikult võimalik arendada ja mõõta ka turundusest igapäevaselt kaugel oleval inimesel. Selleks on olemas kindlad võimalused, mille järgimisel saame hea tulemuse. Sellest, kui hea tulemus tuleb, sõltub aga juba detailidest,“ ütles Tallinna Tehnikaülikooli turunduse lektor René Arvola. Alustavate ettevõtete puhul kasvavad turundustulemused üldiselt siis, kui tiimi kaasatakse turundusspetsialist, kuid kui esialgu kulusid pole võimalik teha, siis peaks brändi loomisega saama hakkama ka näiteks ettevõtte asutaja.

Nii teabki Kristjan Jagomägi, üks Eesti staažikamaid brändi- ja tootedisaini juhte, et tugeva brändi loomiseks on kindlasti tarvis head meeskonda, kuid hea idee võib sündida ükskõik kelle peas.

  • Kuidas olla omaenda startup brändi looja ja -guru?
  • Kas startup brändi peaks üldse investeerima?

Selle asemel, et üksi pead murda, tule parem koolitusele 22. mail Tehnopoli Startup Inkubaatori UK Lounge, Mäealuse 2/1, Tallinn.

Koolituse viivad läbi TalTechi turunduse õppejõud René Arvola ja ligi 30 aastat brändide arendamisega tegelenud Kristjan Jagomägi. Kursus on pandud kokku just neile, kes soovivad alustada või on juba alustanud start-up ettevõtlusega ja soovivad saada tervikliku ülevaate brändiga seonduvast. René ja Kristjan räägivad näidetele tuginedes lihtsalt ja arusaadavalt lahti, kuidas brändi luua, kuidas arendada ja kuidas oma tulemusi mõõta.

Sellel koolitusel osalejad saavad teadmised brändi loomiseks, juhtimiseks ja uuringute läbiviimiseks. Samuti sellest, kuidas mõista graafiliste ikoonide ja sümbolite tähendusi. Kokkuvõttes saab koolituse läbinu head eeldused selleks, et võtta vastu brändi loomise strateegilisi otsuseid, mis aitaks ettevõttel teenust parimal viisil kommunikeerida.

Registreerides kohe on hind vaid 99 eurot (118,80 koos käibemaksuga), hiljem on osalustasu 119 eurot (142,80 koos käibemaksuga) osaleja kohta. Osalustasu sisaldab kohvipausi ja lõunat.

Registreerumine SIIN.

PS! ÜRITUS JÄÄB ÄRA

Vaata ka Facebooki üritust siit.

Meie partnerid

Ole kursis põnevate innovatsiooniuudistega