Pärnu idufirma MyGames värbas tippkogemustega tehnoloogiajuhi ja kasvujuhi ning jätkab senisest oluliselt kiiremal kasvukursil

Tehnopoli Startup Inkubaatori kasvuprogrammi idufirma MyGames laiendas meeskonda ja värbas uusi kolleege nii tehnoloogilise- kui müügijuhtimise suunal. Uusi tiimiliikmeid oli tarvis seoses ambitsioonikate plaanide ja uute arenduseesmärkidega. Suvel tegeleti aktiivselt uute inimeste otsimisega ning edukate läbirääkimiste tulemusena on ettevõte tänaseks värvanud kaks uut meeskonnaliiget.

MyGames’i uueks tehnoloogiajuhiks on Maidu Üle (pildil), kelle vastutada on kogu MyGamesi tehnoloogiline visioon, juhtides ettevõtte veebi-, mobiili- ja ka riistvaraarendust. Maidu on kogu oma tööalase elu toimetanud IT valdkonnas ja aastate jooksul tegelenud nii veebilehtede loomise kui krüptokiipide arendamisega. Tegemist on ühe kogenuima tehnoloogiajuhiga Eestis nii tarkvara kui riistvara alal. Maidu senisteks klientideks autotööstusele tarkvaraintegratsioone pakkuvas ettevõttes High Mobility on teiste seas näiteks Tesla, Audi, BMW ja Porsche peakontorid.

Kommenteerides MyGames’i tiimiga liitumist, mainis uus tehnoloogiajuht, et nägi MyGames’i põneva väljakutsena. Maidu ambitsiooniks on juhtida startupi tehnoloogilist suunda selliselt, et see toetaks maksimaalselt MyGames’i ärilisi eesmärke. “Näen, et MyGames võiks olla ülemaailmne väljakurendi platvorm,” lisas Maidu Üle.

Teise uue meeskonnaliikmega, Marten Merilaga (pildil), on MyGames’il juba varasem kokkupuude turundusvaldkonnas. Nüüd asus Marten MyGames’i Growth Manageri kohale, juhtides väljakute ja keskuste ehk platvormi pakkumiste mahu kasvu. Tegu on kogenud müügi- ja turundusjuhi, videoprodutsendi ja ettevõtjaga, kelle senisteks klientideks on näiteks Hilton, Sportland, Tallink, Apollo, Silen ja paljud teised. Marten on õppinud inseneriks ning teinud müügitööd nii Eestis kui välismaal. Viimased seitse aastat on ta tegelenud oma ettevõtetega, põhiliselt videoproduktsiooni teenuseid pakkuva Sinisilm Filmsiga.

Olles nooruses ise tennist harrastanud, kõnetas Martenit MyGames’i puhul just tennis ning kogu spordi automatiseerimine. Nüüd on tema vastutada see, et MyGames’i platvormil oleks võimalikult palju spordiväljakuid. MyGames’i potentsiaali kommenteerides ütles Marten: “Seda me oleme juba näinud, kuidas hotellid ja taksod äppi kolisid. Nüüd on väljakute kord.”

MyGames’i senine turundusjuht Taavi Tamm liikus ettevõttesiseselt Growth Manageri positsioonile mängijate suunal ning vastutab edaspidi broneerijate arvu kasvu ja kasutusmugavuse eest. MyGames’i asutajad Margus Randmäe (CEO) ning Janno Metsa (CPO) jätkavad senistel positsioonidel. 

MyGames on värksete arenguplaanide ellu viimiseks kaasamas uusi investeeringuid. 2022. aasta lõpuks soovitakse kaasata 350 000 eurot. Kaasatava raha abil on plaanis viia toode prototüübi tasemelt valmistooteks, et parandada nii väljakuomanike kui mängijate kasutusmugavust ja kiirendada ettevõtte kasvu. Kaasatava investeeringu abil kindlustame veelgi oma positsiooni koduturul ning saavutame eesmärgiks seatud turuosa esimestel välisturgudel.

2022. aastal on kasvanud nii mängijate kui ka väljakute arv platvormil, samuti on tuntavalt kasvanud huvi MyGames’i spordiväljakute automatiseerimislahenduste vastu. Ettevõtte kasvu kiirendab oluliselt ka 2022. suve lõpus loodud avatud API liides, mis võimaldab MyGames’i platvormiga siduda ka suuremaid keskusi. Eesmärgiks on veel käesoleval aasta viimases kvartalis vähemalt kahekordset kasvu näidata.

Meie partnerid

Ole kursis põnevate innovatsiooniuudistega