Tehnopoli ja KPMG üritustesari “Inspiratsioonijutud” stardib 12. mail

12. mail stardib Tehnopoli ja KPMG koostöös tasuta uus ja praktiline veebiseminaride sari “Inspiratsioonijutud: Kasva targalt”, kus valdkonnaeksperdid jagavad väärtuslikku nõu ja kogemuslugusid, kuidas edukalt oma ettevõtet kasvatada.

Veebiseminaride sari hõlmab 7 erinevat ülipõnevat ja praktilist koolitust ettevõtte kasvatamisest, raamatupidamisest, tootearendusest, juriidikast, küberturvalisusest, investeeringute juhtimisest jpm. Tehnopoli äriarendusjuht ja üks üritustesarja korraldaja Martin Goroško räägib täpsemalt, mida selle aasta osalejad oodata võiksid.

  • Mida selle kevade KPMG ja Tehnopoli üritustesarjalt oodata?

Disainisime ja käivitasime KPMGga sündmuste sarja, mis on ennekõike mõeldud just kiiresti kasvavale tehnoloogiaettevõttele. Oleme arvesse võtnud nende ettevõtete sisendit ja vajadusi, kes on oma tootega juba edukalt turule jõudnud, saavutanud Eestis või naaberturgudel stabiilse käibe ning kaasanud kasvuks vajaliku investeeringu. Tavaliselt on ettevõte olukorras, kus laual on palju kasvu hoogustavaid valikuid. Meie tahame anda edasi kogemusi ja parimaid praktikaid, kuidas neid valikuid õigesti teha. Näiteks proovime vastata küsimustele nagu: mida teha selleks, et kasvatada oma ärimahtu vähemalt 2x aastas?; kuidas end ette valmistada uutele eksportturgudele sisenemiseks?; kuidas paketeerida enda tooteid ja teenuseid ning luua arusaadav väärtuspakkumine?; kuidas juhtida edukalt ettevõtte kasvu?

  • Miks peaks üritustesarjal osalema?

Osalema peaks siis, kui teil on ettevõtte juhina laual mitmeid dilemmasid edasi minekuks. Me usume, et suudame läbi esinevate teoreetikute, konsultantide, aga ka praktiseerivate ettevõtjate kogemuslugude need valikud selgemaks ja lihtsamaks teha. Tehnopoli põhimõte on olnud alati, et kui me suudame läbi oma teenuste ja kogemuste hoida ära valede sammude astumist ja kulukate eksimuste tegemist ettevõtjate poolt, siis oleme oma väärtuse kohale toimetanud. Usun, et ka antud sündmuste seeria kannab seda ideed ning ehk annab ainest teha eelnevalt läbi proovitud õigeid otsuseid. Lisaks sellele on sündmuste raames võimalik sisus ja arutelu teemades kaasa lüüa. Me ei taha teha passiivset teemade ette kandmist, vaid jätame ruumi ettevõtete konkreetsete kaasuste arutamiseks, küsimustele vastamiseks ja mõtete vahetamiseks. 

  • Mis on sinu arvates sarja kõige põnevam üritus?

Olles sarja kujundamises ka ise kaasa löönud, on lemmikut raske valida. Loomulikult oleme teemasid ja esinejaid valinud nii, et ka meil endil oleks põnev sündmustel kaasa lüüa ja osaleda. Ma usun, et juba esimene sündmus teemal “kuidas valmistuda kiireks kasvuks?” annab võimsa avapaugu, sest seal esineb ka üks minu lemmikuid juhte, Riina Einberg. Riina on kaasa löönud selliste ettevõtete kasvuloos nagu Skype, Guardtime, Cybernetica, Monese, BOLT ja Veriff. Sellise kogemuse pealt on esimesel sündmusel kindlasti tulemas nii mõndagi põnevat, mida ka enda ettevõttes järele proovida.  

  • Miks korraldab Tehnopol üritustesarja juba teist aastat?

KPMG on suurepärane partner, sest jagame nendega suurt visiooni ja tahet muuta ettevõtted, kellega töötame, kõige edukamateks ja konkurentsivõimelisemateks. Seega on meil võimas ühisosa sellise koostöö tegemiseks. Teeme koostööd sündmuste sarja raames juba teist hooaega. Kui eelmisel korral olime Eestis esimesed organisatsioonid, kes hakkasid sündmuste läbi nõu andma koroona põhjustatud majandusseisakuga toime tulemiseks ja ettevõtte muudatuste juhtimises, siis nüüd keskendume kasvule. Käes on olukord, kus tuleb jõuliselt reageerida avanevatele turuvõimalustele ning muutunud majanduskeskkonnale. Tänu koroonale oleme mõnes mõttes rahvusvahelisemad kui kunagi varem ning oleme valmis äri veebikeskkondade kaudu kasvatama. Seda oskust ja momentumit tulebki ära kasutada ja keskendume sellele ka sündmuste seeria raames. 

Üritused leiad Tehnopoli “Sündmuste” rubriigist!

Meie partnerid

Ole kursis põnevate innovatsiooniuudistega